lördag 13 februari 2010

God morgon lördag!


Hoppas ni har sovit gott. Här har natten varit sisådär.... Liam kom till oss inatt och har sen väckt mig ett antal ggr och klagat för ont i örat. Tyckte även han var varm. Nu sover han fortfarande, så vi får väl se hur det ser ut när han vaknar. Alvin vaknade halv sju vilket är betydligt mycket behagligare tid än fem som igår. Han har precis fått sin älskade välling och nu tittar vi på Lillefot, en stor favorit nu för tiden! Idag blir det Body Pump på gymmet tror jag, klockan tio. Om M masar sig upp till det dvs... Sen ska jag jobba ikväll igen. Jobb och jobb. Denna vecka är det det enda M och jag gjort känns det som :-( Inte har vi setts mycket i alla fall. Liksom gått i skift om varandra hela veckan. Hoppas på en bättre nästa vecka! Hoppas ni får en härlig dag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack gumman va du är snäll! Det är klart jag kan fixa en design åt dig, det är bara kul & får mig att tänka på annat! KRAM