lördag 13 februari 2010

Bodyy Pump is da shit!

Jissus säger jag bara. Mina armar är som spagetti. Den som vill ha hjälp i säng ikväll av mina patienter kan nog glömma det ;-) Jag förundras alltid över att när jag väl är där på gymmet, undrar jag varför jag gick dit, det är ju liksom bara jobbigt. Vet inte hur många ggr under passet idag som jag tänkte; "Ne, ja skiter i det här, jag åker hem!" Men efteråt är det ju så otroligt skönt (även om man knappt kan plinka på tangentbordet för tillfället) och man känner sig stolt över sig själv. Är inte det en fantastisk känsla så säg!
Efter jag kom hem från gymmet, tog jag en dusch, och sen åt vi lunch. Martin la Alvin för en vila (och sover själv tillsammans med honom, fortfarande!, det var våra timmar tillsammans det idag. Och han som fick sova vidare imorse dessutom, just för att jag inte ville att han skulle lägga sig mitt på dagen, så vi inte skulle synas nånting, IDAG HELLER!, men men) och Liam och jag gick till vårdcentralen pga Liams öra som han vaknade och skrek för inatt. Och jodå, öroninfl är det. Så M och grabbarna får hämta ut pencillin i eftermiddag när de handlar.
Nu ska jag snart iväg och jobba. Känns inte roligt. Det känns aldrig roligt att gå till jobbet längre *suck*.....
Liam har i eftermiddag här pratat om "sin Kricke". Han undrar vad han gör, och undrar fortfarande hur många ggr Kricke ramlat för att bli så bra "skridskokille", så att Liam sen vet hur många ggr han ska ramla för att bli lika bra. Han avgudar verkligen sin gudfar, och det är jag så lycklig för!!

Hoppas ni får en bra kväll tillsammans!

1 kommentar:

Sandra sa...

Det är bara att du mailar mig med ALL info om färger, tema, text & bilder. Så knåpar jag ihop något & du får kolla hur du tycker det ser ut :)
Vet inte när jag hinner dock, men ska försöka så fort jag kan! Kram