måndag 15 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Detta fick jag komma hem till igår efter en jobbhelg.
Mötte M och grabbarna utanför dörren här hemma. De förklarade att de skulle åka iväg och äta och jag skulle få vara ensam hemma ett tag, ett tips var att gå upp till badrummet.

När jag kom mot trappen, upp mot övervåningen, möttes jag av en fantastisk doft och när jag öppnade dörren till badrummet, möttes jag av en än mer fantastisk syn!!
Det här är livet för en heltidarbetande tvåbarns-mamma.
Glad våra hjärtans Älskling"
Tänkte köpa ngt inslaget men bestämde mig för att ge lite av det man saknar som tvåbarnsmorsa, - egentid. Skäm bort dig några timmar nu så kommer jag hem och lägger barnen sen. Räkfrossa väntar"
PS. Ansiktsmasken innehåller guld, platinum o diamanter upptäckte jag i kassan-jag förvntar mig en 15-åring när jag kommer hem!
Puss/HH-BM




Låg en bra stund i badet och läste. Sen peelade jag hela kroppen, la ansiktsmask och inpackning i håret! Vet inte när jag gjorde det sist, det var underbart!! Charmen med att inte skämma bort sig själv så ofta är ju att du uppskattar det såååååå mycket mer när du gör det!
Sen kom de hem. Vi la barnen tillsammans, sen dukade M fram detta åt oss. Film blev det också; District 9. Annorlunda film minst sagt!!
Tack älskling!!

1 kommentar:

Nina sa...

I am speechless!!!
Way to go Carl Martin!
Det fortjener du Cissi....men "litt" (les MYCKET) avundsjuk blev jag:) den ansiktsmasken hörtes spennende ut sammenlignet med min 19 kroners fra H&M:)
STOR KRAM