onsdag 24 februari 2010

G O D M O R G O N mycket bättre dag!!


Idag känner jag mig nästan lika glad som jag gjorde när denna bilden togs.
Lina kom fram igår vid 17.00, tvättmaskinen är lagade nu på morgonen och jag är hemma frn jobb idag också, men imorgon får barnen vara med moster Lina hemma. Självklart med tät kontakt från både mig och mamma! Båda barnen har fått plats, Alvin på Rosenhaga och Liam på Rosengården (?), men det hjälper mig inte särskilt mycket, då det inte finns nån möjlighet att jag hinner till jobbet, då jag ska lämna dem längre bort och på två olika ställen. Min marginal är 5 minuter från det att dagis öppnar och bussen går.....Det blir liksom helt omöjligt! Men det gör inget. Lite surt att behöva slösa semesterdagar på detta bara.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, solen skiner ute och det ser riktigt lockande ut. Blir nog en prommis senare när vi fått på oss kläder-Nu frukost!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh vilken vacker bild!

Nina sa...

du er så HOT i den klänningen Cissi!!!!!