måndag 22 februari 2010

En, två, tre....Vart är den fjärde??

Ja, vi saknar vår pappa här hemma. M är nämligen i Danmark hela veckan :-(
Det är en ensam vecka känner jag, och han har bara varit borta i ett dygn lite drygt :-(
Men längtan ska visst vara bra, så vi intalar oss det här hemma!

Det är en tuff vecka här nu, stress och åter stress. Mornarna blir jobbiga, då barnen måste dras i väg till dagis 20 över sex på mornarna, för att jag ska hinna till jobbet, vilket jag knappt gör ändå. Det är dessutom stressigt på jobbet. Som ni vet är jag inne i en svacka när det gäller jobbet, har inget jobbsug alls.

Men denna veckan skall väl knalla förbi den också, och vi hoppas på en bättre nästa....
Vi försöker i alla fall njuta av varandra här hemma, den lilla tid vi har tillsammans. Vi lagade god mat här nr vi kom hem, vilken uppskattades av grabbarna, som skrapade tallrikarna rena.
Nu myser vi här nere framför Nalle Puh, eller ja, Alvin gör Jag sitter ju här framför datorn och Liam spelar spel på min mobil.....



Imorgon kommer förhoppningsvis (förutsatt att SJ har kommit igång med trafiken ordentligt igen) Lina hit och håller oss sällskap till torsdag. Det ska bli kul. Även fast jag jobbar hela tiden....
Nu ska jag njuta lite av mina fina grabbar!

1 kommentar:

Susan sa...

Ja, det sägs att längtan ska vara bra så det stämmer nog=)

Snygg tröja Liam har...Eliott har likadan;)

Kramar