onsdag 3 mars 2010

Vilostund!




Idag är jag ledig!! Underbart, med tanke på dessa 4 senaste dagar på jobbet. Det är riktigt slitigt just nu, för oss alla, och jag börjar bli riktigt trött. I förrgår grät jag på vägen hem från jobbet. Så som sagt, fantastiskt skönt med en ledig dag!!

V började dagen med städning här hemma, jag och Alvin. Han med den sladdlösa lilla dammsugaren och jag med den vanliga. Man kan ju bara hoppas att han bibehåller detta intresse för städning när han blir äldre ;-) Liam började dagen med att klaga överhuvudvärk, vilket han fortfarande har. Han har legat i soffan hela dagen. Han kom upp till oss när vi skulle äta lunch, våfflor. Yummie!! Sen plockade vi undan. Liam var varm i pannan så jag tog en temp, jajjemän, 37,9. Han som aldrig har över 37, verkar börja bli sjuk. *stackars* Så nu har han bäddat ner sig här i soffan under en filt och kolllar på Ice Age 3.

Alvin är fortfarande vaken. Tänkte testa hur han reagerar på att inte behöva sova en stund på dagen, då han vaknar TIDIGT som skam på morgonen.... Har dock lagt honom under en filt i andra soffan, så han kan vila lite. Vi får väl se om han håller sig vaken! Han ser allt lite trött ut, hihi.....

(fö, störigt att Alvin ALLTID får röda ögon på kort!!)

Inga kommentarer: