torsdag 4 mars 2010

Crazy kid (mobilblogg)


Uscha, hade en jobbig natt med mardrömmar vilket innebär kass start på dagen. Ni vet så där när man inte riktigt tror att det bara är en dröm, att det kanske faktiskt ligger lite sanning i det... Blä!
I vilket fall, Liam var ju febrig och inte alls sig själv igår. Idag är han feberfri nu på morgonen, men inte helt på topp, så de får vara hemma från dagis idag. Jag jobbar kväll, och M kommer hem och byter av mig vid 14.00 idag.
Idag blir en superlugn dag, städa gjorde vi ju igår. Hade planerat träning före jobbet idag, men det får jag helt enkelt hoppa. Synd, jag är verkligen inne i ett flyt när det gäller träningen. Ibland inbillar jag mig att kilona bara rinner av mig när jag är på gymmet, och jag känner mig starkare och friskare för var gång. Det där med kilona vet jag ju naturligtvis att det inte riktigt är så, men det KÄNNS så. Och det är ju ett plus, för anledningen till min träning är INTE att gå ner i vikt, utan för att känna mig friskare och piggare!! Och det gör jag verkligen!! Woohoo, vad med babbel det blev! Sorry ;-)
Nu ska jag joina mina barn i deras pusselsession ;-)

2 kommentarer:

Susan sa...

Håller tummarna för att febern fortsätter hålla sig väck. Sjukdomar hit och dit...det tar aldrig slut tycker jag.

Hoppas att ni får en bra dag.

Kramar

Nguyen sa...

doj qua!!!! ^^