fredag 12 februari 2010

Vill se!!




God morgon på er. Här vaknade vi till liv strax efter 05!!! M gick upp då, och Alvin vaknade av hans väckarklocka, då M är ganska kass på att försöka smyga iväg när han ska upp så tidigt = Inte låta den ringa flera ggr innan man slutligen masar sig upp....Jaja, vi låg kvar i sängen och pratade, medans Liam sov till strax före sju. Skönt för honom att sova ut efter sin sjuka, vad det nu har varit.

Vad vi ska hitta på idag har jag inte en aning om. Började, nu när vi gick upp att rensa i lite skåp i köket. Upptäckte rätt snart att det fattades grejer (som jag är rädd om) så då vart jag störd och la ner. Idag är en sån dag, en "jag-ger-upp-lätt"-dag.......Alvin har dessutom redan tjatat hål i mitt huvuvd: "Får jag titta Ding Ding?", "Nej", "Snälla?","Nej", "Vorfor?", "Därför", "Alvin är siktig mamma","Nej"....... Om och om igen!! Tro du man blir lite konstig i bollen då eller??? Haha....

Ne en cigg kanske, så man vaknar till liv, och kanske då på rätt sida ;-)

Inga kommentarer: