onsdag 9 juli 2008

Morning sunshines!

Åh vad jag har sovit gott inatt! Och dessutom fick vi sova lite längre nu på morgonen. A sov till halv sju, och L fick vi väcka klockan sju, då han kommit till oss inatt och låg på M:s arm. Och M var tvungen att åka till jobbet. Så lite mer utvilad är jag idag. Alvin har nu fått välling och sitter för tillfället i hoppgungan, glad som en lärka. Liam och Lina glor på barnprogram och M har åkt till jobbet, efter att han lämnat vår bil på reparation (det är nåt med hjulen). Jag ska nu hoppa in i duschen så man vaknar till lite. I dag måste vi handla. Får då ta Forden, vilket ska bli en syn. Det är typ världens minsta bil. Men, men! Nu som sagt, dags för en dusch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ska ev åka hem till min mormor idag...får se.

Amen skönt att få sova lite länge. Min son vaknade 5.30 idag...mindre ku och nu när klckan snart är 8 så känner jag mig mer död än levande:p