onsdag 9 juli 2008

Haha, tur att jag inte väntade på svar...

...från er därute. Då hade det inte blivit nån handling. Martins kommentar ignorerar jag. Åkte ju och handlade just för att slippa äta Denniskorv och makaroner! ;-) Ne, fick använda min egen fantasi (som tyvärr inte är så mycket att skryta med) så det blev Lasagne, Tacopaj, Stuvade makaroner och köttbullar och baconröra med spagetti. Så det så! Handlade en massa annat också så notan hamnade på strax över 600!!! Köpte ett par sandaler till L (rea 50 % på alla skor), kattmat, toapapper, hushållspapper, våtservetter, burkmat och lite mer. Och helt plötsligt vart det så dyrt. Jaja, köpte inget onödigt egentligen så det gick inte att komma ifrån (möjligtvis skorna till L men vaddå, de kostade 64,50.). Och nu kom jag precis på vad jag glömde, skit också. Jaja, det är väl inte hela världen. Du får vara utan folköl ikväll sweet....

Så, nu har vi kommit hem. A har fått mellis och sover i vagnen ute. Liam och Lina leker ute och jag sitter här. Så skönt med en stund för sig själv. Nu ska jag surfa runt lite, och sen joina dem en stund i solen innan det är dags att laga mat.

Vad ska ni äta idag???

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
här blir det fläskpannkaka idag.

Tazz gick bra... men jag får bara en massa grås hår...inget kul när jag gör allt för at undvika dte i verkliga livet... :(
Men kul var det.. ha ha ha.
OH..så snyggt hår vill jag ha...testa.. MEN FY... ha ha ha ha.NEPP inget för mig... ha ha ha

Ha en bra kväll,utan folköl :D